عزيزي الزائر .. أهلآ و سهلآ
نذكرك بأنك غير مشترك ..... وعلى فكرة مش مهم
دلوقتي مع منتدانا تقدر تعمل موضوعات ومشاركات براحتك من غير ما تسجل .....
شارك معانا بموضوعات او مشاركات وعبر عن نفسك
عزيزي الزائر .. أهلآ و سهلآ
نذكرك بأنك غير مشترك ..... وعلى فكرة مش مهم
دلوقتي مع منتدانا تقدر تعمل موضوعات ومشاركات براحتك من غير ما تسجل .....
شارك معانا بموضوعات او مشاركات وعبر عن نفسك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

(اعرفو حقيقة المصرين )

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
the emperor

(اعرفو حقيقة المصرين ) Empty
مُساهمةموضوع: (اعرفو حقيقة المصرين )   (اعرفو حقيقة المصرين ) Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 5:17 am

1- لما تزاكر جامد ومتنجحش يبقي انت اكيد في مصر ولما تتخرج ومتشتغلش يبقي انت اكيد في مصر ولما تشتغل ومتكسبش يبقي انت اكيد في مصر ولما تحب وتفشل يبقي انت اكيد اكيد في مصر ولما تخطب ومتتجوزش يبقي انت اكيد في مصر عظيمه يا مصر يا ام الدنيا ... ابعت الرسالة لعشرة خد ثوابهم وفهمهم الحقيقة المرة

2- عايز تموت شهيد؟؟ياتركب طيارة..ياتركب عبارة,,,,,,,,,,,عايز تموت م الغيظ؟؟يا تتفرج على القنوات المحليه ...يا تتفرج على النشرة الجوية,,,,,,,,,,,,,عايز تموت مخنوق1 ؟؟ياتروح مصلحة حكومية.....يا تقرأ الجريدة اليومية,,,,,,,,,,,,,,عايز تموت مشهور؟؟ياتتجوز رقاصة.........ياتنصب على بنك,,,,,,,,,,,,عايز تموت مليونير؟؟يا تعمل فيديو كليب.......يا تلعب كورة ,,,,,,,,,,عايز تموت م الحزن؟؟يا تفكر دايما ف أحوالك.......يا تحط الحكومة ف بالك.....عايز تخنق البشر إبعت الرسالة دي و إعمل زيى

(اعرفو حقيقة المصرين ) 101 (اعرفو حقيقة المصرين ) Sm42 (اعرفو حقيقة المصرين ) 101 (اعرفو حقيقة المصرين ) Sm42 (اعرفو حقيقة المصرين ) 101 (اعرفو حقيقة المصرين ) Sm42 (اعرفو حقيقة المصرين ) 101
caesar

(اعرفو حقيقة المصرين ) Empty
مُساهمةموضوع: رد: (اعرفو حقيقة المصرين )   (اعرفو حقيقة المصرين ) Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 29, 2008 8:02 pm

تخنق البشر إبعت الرسالة دي و إعمل زى

متشكرين يا عم محمد ربنا ما يحرمنا منك

(اعرفو حقيقة المصرين )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-